Trade marketing

trade marketing

Marketing pochłania dziś znaczą część rynku. Istnieje wiele jego odnóg i rodzajów. Dobry marketingowiec powinien swobodnie i gładko poruszać się we wszystkich.

Dzięki rozwojowi mediów handel aktywny zagościł dziś do niemal każdego aspektu naszego życia, a z pewnością do wszystkich urządzeń, które potrafią łączyć się z siecią niezależnie od tego jak są niewielkie. To właśnie internet jest wielkim sprzymierzeńcem handlowców i mistrzów tworzenia PR.

Trade marketing to niewielkie odejście od tych ostatnich trendów. Postanowiono zrobić krok wstecz dla zwiększenia sprzedaży. Wszak to co jest rzeczą najważniejszą po dobrej jakości dla klienta to zaspokojenie potrzeb. A by to zrobić ważna jest dostępność.
Szkolenia trade marketing (trade – handel) uczą podstaw, czyli tego jak ważna jest bezpośrednia konfrontacja towaru z klientem. Na nowo docenia się małe sklepy detaliczne, które w pewnym momencie zostały pochłonięte przez wyrastające jak grzyby po deszczu supermarkety. Na nowo stawiamy także na rekomendację produktów, ich ekspozycję oraz sprzedaż. Ta ostatnia zależy od wnikliwej analizy produktu, czyli przedmiotu całego sporu. Aby zwiększyć jego podaż trzeba uważnie prześledzić drogę rzeczy do sklepów, miejsce gdzie są sprzedawane oraz zredukować wszelkie przeszkody.

Dobrym rozwiązaniem jest także wywiad z potencjalnymi kupcami – to przecież oni mają ostatnie słowo. Szkolenia trade marketingu uczą jak korygować błędy i zdobywać informacje. Przede wszystkim trzeba serio potraktować dany produkt, niezależnie od tego czym jest.

Be the first to comment

Leave a Reply

Twój adres email nie pojawi się na stronie.


*