Codzienny stres – jak sobie z nim radzić?

Asian women are stressed out of work. She is in the office at ni

Spotkanie za spotkaniem, goniące nas terminy, pojawiające się niespodziewanie choroby, ciągły pośpiech, to tylko część zadań, z którymi musimy mierzyć się każdego dnia. Taki tryb życia generuje ogromne napięcie i stres, który nie pozostaje obojętny dla naszego organizmu. Zobaczmy, jak można sobie pomóc i zredukować skutki stresu.

Asertywność to podstawa

Spora grupa osób ma problemy z brakiem czasu i nie może z niczym zdążyć, bo bierze sobie na głowę zbyt wiele obowiązków. Wynika to często z braku asertywności i tego, że osoba taka nie umie odmawiać, a jeśli coś komuś obieca, to czuje się w pełni odpowiedzialna za to, do czego się zobowiązała. Czyjeś potrzeby zawsze są ważniejsze niż własne, choćby to miał być niezbędny dla naszego zdrowia sen, odpoczynek, czy chwila wytchnienia.

W takich momentach należy sobie powiedzieć: stop! Każdy ma prawo do odpoczynku i czasu wolnego, a organizm wypoczęty pracuje lepiej i wydajniej. Dlatego zamiast stresować się, że termin goni termin, spróbujmy zatrzymać tę machinę. Jeśli to się uda, to nasz organizm z pewnością będzie nam za to wdzięczny, a my odczujemy pozytywne skutki braku stresu.

Wspomaganie z zewnątrz

Może się jednak zdarzyć, że zwolnienie tempa życia nie przyniesie pozytywnych efektów od razu. Nasz organizm będzie bowiem wycieńczony i tak przyzwyczajony do życia w ciągłym napięciu, że nadal będziemy cierpieć na bezsenność i mieć inne objawy nadmiaru stresu. Wówczas warto go wspomóc sięgając np. po lek na stres, który dzięki odpowiedniej kompozycji witamin i innych składników wspomagających system nerwowy, pomoże pozbyć się efektów jego długotrwałego obciążenia.

Więcej na: http://vitabuerlecithin.pl/lek-uspokajajacy/

Be the first to comment

Leave a Reply

Twój adres email nie pojawi się na stronie.


*